Emek Orta Emek Metin2: Büyük Ödüller, Oto Av, ve Gelişmiş Sistemler!

Raks2
Server Adı
Web Sitesi
Server Web Sitesi
1
Başlangıç
99
Bitiş
29 Ara 2023
Açılış Tarihi
Discord
Discord Davet Bağlantısı

lady

Administrator
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2023
Mesajlar
116
Çözümler
23
Tepkime puanı
3
Puanları
18
  1. Orta Emek Yapısı: Sunucunun oyun içi zorluk ve ödül sistemini ifade eder. Genellikle oyunculara daha dengeli bir oyun deneyimi sunmak için orta seviyede emek harcanmasını gerektirir.
  2. 40.000 TL Ödül Havuzu: Sunucuda başarı elde eden oyunculara verilecek toplam ödül miktarını belirtir.
  3. Ücretsiz ve Süresiz Oto Av ve Oto Login: Otomatik av ve otomatik giriş sistemleri, oyunculara daha rahat bir oyun deneyimi sunmak için kullanılır.
  4. Boss Hasar Sıralama: Boss savaşlarında oyuncular arasında yapılan hasar sıralamasını gösteren bir sistem.
  5. Battlepass Sistemi: Oyuncuların belirli görevleri tamamlayarak seviye atlayabileceği ve ödüller kazanabileceği bir sistem.
  6. Boss Takip Sistemi: Oyuncuların oyun içindeki boss'ların yerini ve spawn zamanlarını takip etmelerini sağlayan bir sistem.
  7. Evrim Sistemi: Karakterlerin belirli seviyelere ulaştıkça yeni yetenekler ve özelliklere erişmelerini sağlayan bir sistem.
  8. Derece Sistemi: Oyuncuların başarılarına göre aldıkları dereceyi belirten bir sistem.
  9. Uzaktan NPC Sistemi: Uzaktan NPC ile etkileşim imkanı sunan bir sistem.
  10. Gelişmiş TL Kupon Sistemi: Oyun içi ekonomiyi düzenlemek ve oyunculara ek avantajlar sağlamak amacıyla kullanılan bir sistem.
  11. 4 Taş Sistemi: Oyun içinde eşyaların güçlendirilmesini sağlayan bir sistem.
  12. Zindan Geri Dönüş Sistemi: Zindanlardan çıkış sonrası geri dönüş imkanı sağlayan bir sistem.
  13. Gelişmiş Offline Shop: Oyuncuların çevrimdışıyken dükkanlarını açık bırakmalarına olanak tanıyan bir sistem.
  14. Gelişmiş K Envanter: Karakter envanteri için genişletilmiş ve geliştirilmiş bir sistem.
  15. Gelişmiş Evrim Sistemi: Karakterlerin gelişimini destekleyen bir sistem.
  16. Sabit Boss Sistemi: Belirli boss'ların belirli bir yerde ve sıklıkta spawn olmasını sağlayan bir sistem.
  17. Boss Sıralama Sistemi: Boss savaşlarında oyuncuların başarı sıralamasını gösteren bir sistem.
  18. Nesne Arama Sistemi: Karakterlerin eşyalarını hızlı bir şekilde bulmalarına olanak tanıyan bir sistem.
  19. Sandık Aynası Sistemi: Oyuncuların envanterlerindeki eşyaları daha kolay yönetmelerini sağlayan bir sistem.
  20. Gelişmiş Rank Sistemi: Oyuncuların başarılarına göre aldıkları sıralamayı belirten bir sistem.
Bu özellikler, sunucunun genel oyun deneyimini zenginleştirmek ve oyunculara çeşitli avantajlar sunmak amacıyla kullanılmaktadır.
 

Sistemler

  1. Oto Eşya Toplama Sistemi
  2. Envanter Yanı Hızlı Menü Sistemi
  3. Gelişmiş Oyun Seçenekleri
Geri
Üst